1 بهترين اس ام اس هاي عاشقانه sms بي قراري

وقتي تو نيستي 
شادي کلام نامفهومي ست !
و دوستت مي دارم رازي ست
که در ميان حنجره ام دق مي کند
و من چگونه بي تو نگيرد دلم ؟
اينجا که ساعت وآيينه و هوا به تو معتادند



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت21:48---26 خرداد 1392
مریم عزیزم خیلی سایت زیبایی داری و جملات قشنگی داشتی ممنون.
پاسخ:سلام ممنون لطف داری بازم سر بزن


گل مریم
ساعت19:32---25 خرداد 1392
سلام اجی جون ... یه جور می گی خبری ازم نی انگار از تو خبری هس من رایانم قاطی کرده چرا از تو خبری نی.........پاسخ:سلام خب راست میگم خبری ازت نیست راستی وبت باز نمیشه چراااااااااا؟منم درگیر امتحانات بودم بخاطر همین کم میومدم

مهدیه
ساعت14:20---25 خرداد 1392

سکوتم را نکن باور . . .
من آن آرامش سنگین پیش از قهر طوفانم . . .
من آن خرمن ، من آن انبار باروتم که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر . . .



+آپـــــــــــــــــم


مسعود
ساعت15:59---23 خرداد 1392
سلام ابجی شیطون خودم حقا ک شیطونی مرسی ک بهم سر زدی چن روز میشد ک ندیدمت تو وب داشتم ناامید میشدم ک دوباره ببینمت بازم از این کارابکن منتظرت هستم در ضمن من چن تا از پست های زیبات رو خوندم حرف نداشت و پرده خوشامد گویییییییییت تو حلقم خوشگلم فعلابای ببینمت ها
پاسخ:سلام پس چی فکر کردی. ببخشید کار داشتم امتحانام تازه تموم شدن بخاطر همین کم میومدم مزسی نظر لطفته نترس انقد میام وبت که کچل بشی ههههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 | 22:46 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.