عاشقانه


نقاش خوبی نبودم ، اما این روزها به لطف تو انتظار را خیلی خوب میکشم !
::
::
هرگاه از قلبهای بی عاطفه خسته شدی ، به یاد قلبی باش که به یادت می تپد
::
::
اگر نهایت دوست داشتن در یک قطره باران است ، من دریا را تقدیم تو میکنم
::
::
غروب غمت را به هر قیمتی خریدارم ، چون طلوع شادیت را از ته دل دوست دارم
::
::
نون و پنیر و نمک … جیگر منی با نمک … عشق و صفا ، محبت … I love you به شدت
::
::
به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید ، تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی
::
::
آن نازنین کجاست که یادم نمیکند … صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند … یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست … امروز به یاد کیست که یادم نمیکند
::
::
من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، به تو که بهتر از اندیشه یک پروازی
::
::
تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام … با خیالت همنشین ، با دوریت دیوانه ام
::
::
سوزی که برف داره بارون نداره … معرفتی که تو داری هیچ کس نداره
::
::
آفتاب که می تابد ، پرنده که میخواند ، و نسیم که میوزد ، با خودم میگویم؛ حتما حال تو خوب است که جهان این همه زیباست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392 | 13:59 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.