همیشه با تو...

                                                       

 

 

                                                                  با تو بوده ام,همیشه و در همه جا

 

با تو نفس کشیده ام

 

مرا از تو گریزی نیست

 

چنانکه جسم را ازروح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب

 

تودلیل من برای حیات بودی و هستی

 

مرا ازتو گریزی نیست

 

وچنان با این دلیل زیسته ام

 

که باور کرده ام علت بودن تو هستی

 

پاسخ من به آغازووو پایان زندگی اینست

 

((همیشه باتو))



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت0:52---9 تير 1392
سلام ابجی گلم خوبی؟؟فردا شب جلسه ای در مورد شروع کار وب گروهی در وبلاگ من ک تازه چت روم زدم برگزار میش خوشحال میشم بیای ک دیه ایشالله از فردا شب همکاریمون رو شروع کنیم منتظرت هستم این جلسه در ساعت10ونیم منعقد میشود منتظرم ها فعلابای
پاسخ:سلام هی میگی بیا بیا خب کجا بیام راستی من تا یه هفته نیستم


fatima
ساعت20:30---8 تير 1392
سلام وب خوشلی داری

پیس منم بیا شیطون بلاااااااااا
پاسخ:سلام باشه حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 تير 1392 | 19:34 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.