اس ام اس عاشقانه

دلتنگ شده ام نمیدانم شاید برای تو...شاید برای دیروزم که با تو سرشد

****************

دلم اعدامی عشق است به دار قلب خاموشت بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کر فراموشت

*****************

دوثت دارم....دوست دارم....دوسط دارم....دوثط دارم......دوصط دارم.....

دوست دارم.... خلاصههمه جوره دوســـــــت دارم نــــفــــســـم

******************

به یاد داشته باش که انسان ها در کنار هم عاشقند و دورازهم عاشق ترند.....!

هرکجا که  باشی,هرکجا که باشم!

"دوســـــــــــتـــــــــت دارم"

*************************

نوشته ها بهونه است,فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم,باورش باتو!!

**************************

دلم میگیره وقتی میبینم من هستـــــم,تو هستـــــــــی,ولـــــــــــی

قــســـمــــت نیــــســـــت

***************************

به گمانم یادت پنجره احساسم را میکوبد

چون در دلم هوای دلتنگی به پا است

***************************

هرچیزی زمانی دارد....نفسم هم که باشی....دیر برسی من رفته ام!!!!!

******************************

دوستی های دیرینه معنای زندگی هستند هرجا هستی باش

بیادت حس خوبـــــی دارم.......


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:25---20 دی 1392
سلام ابجی گلم
ماشالله چقد فعال شدی
هرروز اپ میکنی
مثل همیشه حرف نداشت



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 22:24 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.