همه دنیامی....

معذرت می خوام ازت تو رو اذیت کردم
از گناهم بگذر من می خوام برگردم

معذرت می خوام ازت که تو رو رنجوندم

اگه احساسمو باز اشتباه فهموندم ، اشتباه فهموندم

همه دنیام تو آرزوهام تو تو نفس هام تو خاطره هام تو

روز و شبام تو وقتی تنهام تو همه حرفام تو

اون که می خوام تو اون که می خوام تو

هنوز قلبم پیشت هر جا که هستی هست

تب چشمات چشامو روی هستی بست

می خوام برگردم و بگم دوست دارم

ازت چشم برنمی دارم دیگه تنهات نمی ذارم

همه دنیام تو آرزوهام تو تو نفس هام تو خاطره هام تو

روز و شبام تو وقتی تنهام تو همه حرفام تو

اون که می خوام تو اون که می خوام تو

 


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:47---19 دی 1392
سلام ابجی شیطونم

از حضور سبزت دروبم سپاس گزارم

من امروز زیاد اپ گردم خالی از لطف نیس ی سر بزنی

منتظرم
پاسخ:خواهش میکنم


شیما
ساعت22:01---16 دی 1392
like...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392 | 21:56 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.