نایت اسکین

سلام به وبلاگ من خوش اومدی امیدوارم لحظات 

خوبی تو وبلاگم داشته باشید اگه انتقادی نظری 

چیزی دارید بزارید به روی چشم حتما رسیدگی

میشه ودر آخـــــــــــر گلممممممممم

نظـــــــــــــــر یادت نــــــــــــــــره وگرنــــــه....

اینــــ  بـــــار  ڪــــہ  آمــــدے

 

دستــانتــ  را  روے  قلبمـــ  بـــگـذار


تـــــا  بفهمــے  اینــــ  دلــــ  …


بــــا  دیــــد نــــ  تــــــــو


نــمــے  تــپـــد


مــے  لـــــــرزد 

 



نظرات شما عزیزان:

قربان يوسفي درگاه
ساعت7:47---3 اسفند 1393
ثبت شدي لينك كنيم

سعیدتکنو
ساعت18:51---12 دی 1392
سلام چ خبر عزیزم
پاسخ:سلام سلامتی


nanaz
ساعت16:13---10 دی 1392
mamnun k umadi
پاسخ:خواهش میکنم


مسعود
ساعت15:09---10 دی 1392
سلام خدمت ابجی شیطون خودم

چرا اپ نکردی پ؟؟؟؟؟؟

من ب هوای اپ های جدیدت اومدم

ممنون ک بهم سریدی من همین الان اپ کردم

حوصله پست های منو داشتی ی سر بزن


پاسخ:سلام داداشییییییی همینطوری باشه حتما سر میزنم


آنیسا
ساعت20:50---7 دی 1392
چرا دیگه سر نمیزنی؟
دوسیت ندالم
ببخشید سلام یادم رفت سلاااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
سلامتی؟


mar♥jan
ساعت17:38---27 آذر 1392
همه لحظه های پایانی پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ
پیشاپیش یلدا مبارک


مسعود
ساعت15:24---26 آذر 1392
بابا خلاقیت

عشق2طرفه
ساعت11:59---24 آذر 1392
افرین شیطون بلا
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 | 9:5 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.